Friday, January 13, 2006

Oi oi oi oi....

Ei hakka parem mainima kui palju aega viimasest postitusest m88das on.....

J6ulud l2ksid h2sti, kuigi igatsesin perekonda...ei olnud k6ige hullem. Veetsin 2 p2eva Simoni perekonnaga koos. Simon, ta ema ja 3 nooremat venda :)

Peale minu pikka pikka ootamist j6udis Veiko l6puks 26-ndal detsembril Dublinisse. K2isime hobuste v6iduajamist vaatamas, s6itsime l22nerannikule Galwaysse ja avastasime selle ymbrust. V6tsime uut aastat vastu Dublinis, tervelt kolm korda. Meie maja rahvusvahelisuse t6ttu, tuli meil uut aastat vastu v6tta mitme ajatsooni j2rgi. Alustasime Eestiga, tund aega hiljem j2tkasime Prantsusmaa ja Hispaaniaga ning l6petasime Iirimaaga. Tahtsime veel oodata New Yorgi oma, aga vist ei j6dnud 2ra oodata, kui ma ei eksi.
K2isime Belfastis. Huvitav.

Ja peale Veiko lahkumist, v6tsin vastu veel yhe kylalise, seekord Indoneesiast. Yks hea s6ber, keda ei olnud ligi aasta aega n2inud, tuli kylla.

Ja peale Veiko ning siis Ariefi lahkumist olen vaikselt hulluks minemas, sest agentuuril t88d hetkel ei ole pakkuda ja iseseisvalt ei ole enam m6tet otsinguid alustada, kuna juba v2hem kui kolme n2dala p2rast saabun kodumaale.

Lyhidalt k6ik. Meeleolu k6igub, aga yldjoontes on suhteliselt hea. Mida rohkem ma m88da Iirimaad ringi s6idan, seda rohkem ta mulle meeldib, aga mitte pysiva elukohana....Rahutus kipub j2lle peale. Tundub, et ma olen ikka p2ris pysimatu inimene :(

1 Comments:

At 6:52 AM, Blogger lucykline7123 said...

I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. So please Click Here To Read My Blog

http://pennystockinvestment.blogspot.com

 

Post a Comment

<< Home