Saturday, December 24, 2005

Kuhu see aeg kaob?

T2iesti uskumatu. Ma ei m6ista, kuhu see aeg kaob.
Igatahes, h2id j6ulupyhi k6igile!!!! Kalli kalli!!!!!!

Muuseas, kes veel ei tea, siis kojus6idu kuup2evaks on mul 03. veebruar. Esialgu plaan kaheks n2dalaks j22da. Nii et pange oma kalendrisse kuup2ev kirja.

Ja veel, 6nnetu juhuse ja kellegi 6ela tegutsemise t6ttu j2in ilma oma rahakotist m6ni p2ev tagasi. Midagi hullu ei ole, aga mu eesti telefoni sim-kaart oli rahakotis ja osad tehefoninumbrid olid mul ainult seal peal. Ma veel ei tea, kelle numbrid t2pselt kaduma l2ksid, aga kui teile tundub, et ma olen teid 2ra unustanud, siis helistage mulle ja kui ma mingil p6hjusel ei ole saanud oma sim-kaarti asendatud, siis mu iiri number t88tab 6nneks endiselt. + 353 86 87 20637

2 Comments:

At 6:53 AM, Blogger Sirle said...

Tere Anita,


tahaks sulle kirjutada. Mis on sinu e-meil?


Sirle

 
At 9:37 AM, Blogger anita said...

anita_raim@hotmail.com

 

Post a Comment

<< Home