Saturday, November 05, 2005

halloween ja luiged

Kuna yks mulle v2ga kallis inimene kurtis, et viimane postitus siia oli 5 p2eva tagasi, siis ma lihtsalt pean nyyd end k2tte v6tma ja kirjutama midagi. P6hjus miks ma kirjutanud ei ole, ei ole mitte niiv6rd see, et ma laisk olen olnud, vaid see, et ma lihtsalt ei ole internetti sattunud. T88p2evad on nii stressirohked ja ysna pikad, tavaliselt l6petan kuskil pool seitse, eile isegi pool kaheksa, ja t88lt linna tulek v6tab aega ja selleks ajaks kui ma olen kodus k6hu t2is s88nud ja teoreetiliselt v6iksin netti minna, tunnen kuidas silmad kinni vajuvad. Sellised ongi minu p2evad, tulen t88lt, s88n ja l2hen magama.
Ja et sa teaksid venna, pyydsin sulle t2na helistada, aga sa ei olnud kodus :(

Kyll aga oli meil t88lt vaba p2ev eelmine esmasp2ev, mida t2histatakse siin kui halloween'i pyha.
Iiri vabariigis on ilutulestik keelatud, v6i v2hemalt materjal millega ilutulestikku tehakse. See aga ei peata kedagi, p6hja-iirimaal, mis kuulub brittidele, on see lubatud, seega v6tavad iirlased ette v2ikese autos6idu ja k6ik mis vajalik ongi olemas. Kuidas siis mina halloweeni t2histasin? K2isin bowlingut m2ngimas Simoni ja ta kahe vennaga. L6puks ometi kohtusin l6puks ka kolmanda vennaga, kes ainukesena elab Dublinist v2ljas. Ta nimelt pesitseb Belfastis ja on/saab olema preester. Bowlingu kohta s6itsime tema autoga ja ohooo, tagaistmel lebab piibel :P
Korterinaabrid tahtsid v2lja minna, aga ma suutsin nad ymber veenda. Halloween iirimaal ei ole just k6ige turvalisem, selline tunne nagu v2ljas k2iks kodus6da.

Aga samal p2eval varem sain kokku eesti noormehe Andrusega, kellega k2isime niisama kolamas ja luiki s88tmas minu kodu l2hedal kanali 22res.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home