Tuesday, October 04, 2005

Mitte essugi ei ole vahepeal juhtunud.
Kodu otsingud ei lähe kuigi hästi. Mulle hakkab tunduma, et töö otsimine läks lihtsamalt. Käisin ühte korterit vaatamas. Kuulutus kõlas täitsa hästi, aga kohapealne olukord oli veits teine. Korter asus keldrikorrusel, mitte eriti puhas, tuba mida pakuti oli väike, ilma aknata ja mis mind kõige rohkem häiris, oli tüdruk, kes näitas korterit. Käis mööda tuba ja tossas :|
Igatahes, olen nüüd mitu päeva helistanud ja helistanud, homme lähen ühte maja veel vaatama, aga ma ei kruvi oma ootusi üles...oehhhh...oma voodit tahaks juba...

Tööl läheb endiselt hästi. Täna tegin topeltvahetuse - 7 - 15.00 restoranis, 16.00- esialgu pidin kuni 23.00, aga õnneks lasti mind varem minema...ma ei saa aru, Eestis töötasin kogu aeg niimoodi 12-15 tundi päevas, aga kuidagi tundub siin palju raskem olevat. Ma ise kahtlustan, et põhjuseks on see kella 6-ne tõusmine. Tuleb tõdeda, et ma ei ole üldse hommikuinimene....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home