Saturday, October 29, 2005

liiga kaua

Sellest on ikka v2ga kaua nyyd, kui ma siia viimati kirjutasin.
Ykskord kirjutasin pikalt sellest, mis Londonis juhtus, aga napakas arvuti ei leidnud serverit yles ja kustutas kogu mu jutu 2ra ja olles m6nikord v2ga laisk inimene, siis ei viitsinud uuesti enam kirjutada. Yhte v6in 8elda - London oli t6eliselt tore ja mul oli seda v2ga vaja. Olla koos inimestega, keda ma tunnen pikka aega.


Esimesel pildil olen mina ja Triinu, keda ma tean sellest peale kui olin 8-aastane ja head s6brad oleme olnud viimased 8 aastat.
Teisel pildil olen mina koos oma kalli t2dipoja Veikoga. Tore oli j2lle koos olla teise kalaga :P
Ja t6esti, see on 6lu mu k2es. Tehke rist seina peale, sest see oli esimene 6lu, mille ma olen suutnud oma elus l6puks 2ra juua :)



Pargis t6esti jalutasid ringi pelikanid :S

Teisel pildid olen koos Sveniga silla juures.
Argo, see pilt on yles pandud m6eldes sulle. K2isime seal silla yleval nagu soovitasid, ilus vaade oli. Suure ratta peale kahjuks ei l2inud.
Kolmandal pildil olen mina Big Beni juures, mis tegelikus elus ei ole yldse nii big :P

Peale Londonst tulekut on minu elu ylesm2ge l2inud, minnes alguses allam2ge....M6ned teavad, teised mitte, et hotelli t88, kus ma vahepeal olin, l2ks luhta ja peale Londonist tulekut asusin uue t88 otsimisele. Sellega olen niikaugel, et olen registreerunud yhte t88agentuuri, kus mu korterinaaber t88tab. Ja kuni ma pysiva t88 leian, olen ajutiste t88de peal praegu. Hetkel olen yhes trandpordifirmas. Tegelen ekspordiga UK-sse. Pean ytlema, et see on selline t88, mis hoiab sind stressi seisundis terve p2eva. Olen 3 p2eva seal olnud ja nyyd tegelen eksporti puudutavate jooksvate kysimustega suhteliselt yksi. Mis t2hendab seda, et mulle suunatakse k6ik klientide k6ned ja mul pole enamuse ajast aimugi, millest r22gitakse. Aga asjad liiguvad paremuse suunas. Inimesed, kes mind paremini tunnevad, teavad, kuidas mulle yldse ei meeldi telefoniga opereerida. Nyyd siis pean tegema ja vastu v6tma kymneid k6nesid p2evas.
P2ris ausalt 6elda, siis ma naudin oma elu praegu v2ga.

Londonist tulles postitasin trip.ee foorumisse yleskutse, et eestlased Dublinis v6tke yhendust. Sain kaks k6net, yks noormees elab Dublinis juba 1,5 aastat, kohtusin temaga eelmine laup2ev ja teine elab Dublinist v2ljas ning tuli v2lja, et ta on Saaremaalt, k2is mu vennaga yhes klassis, t88tas mu emaga koos kunagi ja ta 6de t88tab siiani mu emaga. Nii et v6ib 8elda, et perekonnatuttav. Temaga kohtun t2na. Iga kuu viimasel laup2eval saavad eestlased kokku pubis nimega Arlington ja see kokkusaamine on juhtumisi t2na :P

Uus elukoht on ka hea. Maja on kahe korruseline, all k88k, elutuba ja meil on isegi v2ike "aed". Yleval korrusel 4 magamistuba ja vannituba. Elavad seal hispaania neiu, hispaania noormees, korea p2ritolu hiina noormees(kellel on pikemat aega kylas yks neiu, nii et teda v6ib ka pidada korterikaaslaseks) ja mina.

Nii, kuna mu aeg netikohvikus hakkab otsa saama, siis praegu rohkem ei kirjuta. Proovin m6ned pildid Londonist yles panna.

Nii et k6ik, kes seda blogi aegajalt loevad. Mul l2heb h2sti ja asjad liiguvad ylesm2ge :):):)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home