Sunday, October 30, 2005

Eestlased Iirimaal

Nagu eelmises postituses ytlesin, saavad eestlased siin kokku kord kuus.
Eile oli siis j2rjekordne kokkusaamine, millest ka mina osa v6tsin.
Mis ma siis oskan selle kohta 8elda. Rahvast oli igasugust. Kui Eestis enamasti ikka suhtled inimestega, kellega sul on midagi yhist, siis siin on esindatud igasugused sellised grupid. Alates tibidest kuni keskealiste bussijuhtideni. Kokku tuli meid vast kuskil 50. Yllatuseks avastasin, et yks mu p6hikooli klassivend elab ka Dublinis.
Aga peab ytlema, et vaatamata sellele, et tore oli eestlasi n2ha, ei muuda v2lismaal olek inimese iseloomu. Kes oli idioot Eestis, on seda ka Iirimaal ja sinna ei saa midagi parata. Kord kuus on tore neid j2lle n2ha, aga tihedamalt ma kyll enamusega ei tahaks suhelda.

Eelmisel n2dalal sain kokku yhe eesti noormehega, kellega ka eile kokku saime. Ilmselt tema on ka ainus, kellega ma aegajalt kokku saan. T2itsa tore noormees, temaga saab isegi intelligentset vestlust arendada ja nalja m6istab ka :)


1 Comments:

At 4:16 AM, Blogger Rod said...

I enjoyed reading some of your posts. I have a knitting instructions site. You can find everything about knitting instructions as well as knitting stitches, needles, machines, magazines and more. Come and check it out if you get time :-)
Rod

 

Post a Comment

<< Home